Copyright: Maja Bang

20100501

Køkkenhaven



Så er min køkkenhave blevet fræset!

Jeg har i store dele af mit liv haft en køkkenhave på et eller andet plan.

Startede da jeg var helt lille, hvor min søster og jeg havde hvert vores lille stykke jord med jordbær og ærter.

I mange år, var det der med køkkenhave, noget min mor havde styr på.

Men da jeg købte kolonihave, blev jeg lidt bidt af køkkenhave igen.

Da vi først flyttede på landet, og kolonihaven blev solgt, boede vi til leje hos en landmand, hvor jeg fik lov at låne et hjørne af en mark, som jeg kunne bruge til køkkenhave.

-og nu endelig har vi vores eget sted, hvor jeg har fået min helt egen køkkenhave og det andet år, hvor jeg skal have min egen køkkenhave.

-og jeg glæder mig til at komme igang igen.

Har planer om at I skal få lov at følge lidt med i mit projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar