Copyright: Maja Bang

20100814

________TI_TING_OM_TAM_TAM_

Jeg er blevet tagget af Marlene fra "Hvor kragerne vender".

#1
TAM_TAM var egentlig navnet på min Afsluttende eksamensopgave på TEKO.(se den her)

#2
Jeg kører som TVspot på TV Midt-vest på 5. år.

#3
Er lige blevet elitebilist, hvilket får mig til, at føle mig som en på 50 år.

#4
Har været spejder.

#5
Spiser hovedsageligt Økologisk, men elsker Coca cola.

#6
Har læst "Alt for damerne" fast hver uge siden jeg var 19.

#7
Har boet i en lejlighed, hvor der boede kalve (af den slags der siger muh, kender iøvrigt ikke til andre slags) på den anden side af stuevæggen.

#8
Har aldrig farvet hår. Har læst at kvinder med grå hår, ofte er veluddannet og vellønnede.
-Måske jeg bare ikke har nok endnu!

#9
Har aldrig været i solarium.

#10
Min første cd var Absolute Music 7, den med "Cotton eye Joe"

1 kommentar: