Copyright: Maja Bang

20121028

Holmegaard_


Herhjemme er vi storforbruger af rødvinsglas, forstået på den måde, at der altid mangler et eller to, som på klodset vis er forsvundet.
Så jeg har sagt ja til  6 glas og en karaffel, serien hedder "Perfection" og er fra Holmegaard.

Jeg er nu ikke så meget til vin i karaffel, jeg vil gerne se hvad det er jeg drikker.
Men er nu meget betaget af denne, den ilter vinen rigtig godt, hele køkkenet duftede af rødvin, efter jeg havde hældt den i og samtidig så det vildt flot ud.

Ps. dette indlæg er sponseret, billeder, tekst og meninger er mine egne.

3 kommentarer:

  1. Der er bare sådan lidt luksus over en vin serveret i karaffel fremfor flaske, ikke?!

    SvarSlet
  2. Jo, du har måske ret, men ofte når jeg vælger vin, er det jo også etiketten som er med til at afgøre mit valg.
    Men jeg tænker at i disse "papvins" tider, er en karaffel oplagt...;)



    SvarSlet
  3. Kære Maja

    Dejligt at læse dine bemærkninger til min nye Perfection karaffel - skøne at du synes, at det ser flot ud. Det blev jeg rigtig glad for at høre, da det også har betydet meget i udviklingen af funktionerne.

    Jeg har vedlagt et link til den helt nye Perfection film, som lige er blevet færdig nu. Her kan man se alle funktionerne ved den nye karaffel - og hvordan det ser ud, når vinen løber ned langs hele indersiden på karaflen og ilter vinen.

    Kærlig hilsen fra designeren :o)

    Tom Nybroe

    http://youtu.be/gD1tbGW5EsM

    SvarSlet