Copyright: Maja Bang

20101005

Hoodie



Ny hue til JW, syet af en gammel trøje i 100% uld, som jeg fandt i genbrug til 20 kr . Har brugt en gråmelange rib, som foer, og peppet foer op, med en lille titte kant, fordi jeg ikke kunne lade.
Resultatet er jeg godt tilfreds med, selvom modellen ser lidt betuttet ud. (men det var vist mere fordi, den onde mor ikke syntes, at sutten skulle være med på billedet)

New hoodie for JW, made out of an old sweater 100% wool, brought 2nd hand. Lining is grey melange rib, I made the lining with a small piping, just because I had to.
I like the result , eventhough the model seems a bit sad. (it was because the evil mom, did not think the pacifier should be at the picture)

3 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn. Det er da en super god idé. Så fin - også modellen:)

    SvarSlet
  2. Genbrug i bedste huestil, sejt! Jeg trækker i stedet i min mormors aflagte, gamle strikhue-sag.

    SvarSlet
  3. Hej Maja, skøn hue og lige om lidt bliver der vist også brug for den!
    Jeg har ledt på din blog efter din mailadresse - uden held... så nu skriver jeg lige her :-)
    Jeg har lavet en "Give Away" med noget af mit retro-tapet - tænkte at det måske var noget for dig ;-) Kig ind.

    SvarSlet