Copyright: Maja Bang

20110822

Kom_bare_ud_nu_


Idag skriver vi plus 4 dage.

Har fået lov at låne en rigtig fin lille babyseng af min veninde, som jeg har hentet i dag og fik også hæftet de sidste ender på det hæklede tæppe, som jeg de sidste mange dage, har fordrevet ventetiden med.
Så nu er vi ved at have styr på spædbarnsudstyret.

Jeg har før vist billeder fra "Gyldendals Sy og strikkebog" fra 1940.
Håber I kan læse lidt af teksten på billederne. Det er virkeligt morsomt.
Jeg håber ihvertfald, at den komne baby, vil være "stolt som hanen  på møddingen" når tæppet skal i brug.

3 kommentarer:

  1. Sikke en fin seng og tæppe :) Her skriver vi 8 dage plus.. Men har dog fået tid til igangsættelse onsdag.. Sender lidt vestøv din vej :)

    SvarSlet
  2. _Frk. Fie_ Ligeover og held og lykke...
    Jeg gik 14 dage over sidst...
    Så jeg kan vist ligeså godt væbne mig med tålmodighed...;)

    SvarSlet