Copyright: Maja Bang

20110824

LUCY_Peggy_

Tænk at kunne promenere med sådan et køretøj!
Hvis man havde være rigtig heldig i 1975 og gættet rigtig på hvad den mandlige hovedpersonen i Feminas novelle hed, havde det være muligt.
Hvis ikke, kunne den købes til den nette sum af 890kr.

Har søgt på nettet for at finde denne model, den hedder Lucy og mærket hedder Peggy, men har ikke kunne finde noget på det.
Men idag faldt jeg over dette indlæg, det er dog på fransk ikke lige min stærke side.

Tænk hvordan barnevogne kunne have set ud i dag, hvis de to havde fået lov at lægge stilen!

Anyway, jeg har en fin barnevogn, en gammel Odder, og den vil jeg vise frem, når den kommer i brug.

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare cool - og så i æggeblommefarve.. men ku du lige se en træt mor med et barn på armen der skulle få der dér ind i bagsmækken på en halv-lille bil? .. Gad godt at ha sådan én alligevel :)

    K/ Stine

    SvarSlet
  2. HA! ja det kunne jeg godt se for mig... men når man nu køre i babycontaineren over dem alle (Peugeot Partner), har man jo slet ikke de tanker...der køre man den bare op bag i...;))

    SvarSlet
  3. Ej! Hvor er den fed!!!
    Jeg har meldt mig som fast læser på din blog - måske har du lyst til at gøre det sammen. www.boliglicious.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg har sådan en barnvogn i hvid og orange. og en extra kasse i helt hvid.
    Jeg har også let efter den på nettet, for at se om der er mange af dem, men jeg kan kun finde den på din blog.
    Den har aldrig vært brugt, men vært brugt som demo vogn, men de sidste 30 år har den stået på et loft . men nu bliv den fikset op og sat til salg.den er stadigvæk utrolig pæn og velholdt.

    SvarSlet
  5. Hej Anonym...
    Hvad skal du have for den...??
    Du kan evt sende mig en mail...
    tam_tam_@live.dk

    Hej fra Maja B

    SvarSlet