Copyright: Maja Bang

20111104

At_sætte_aftryk_






Jeg har altid syntes det var sjovt, at sætte mærker i de ting jeg har lavet, mange år har der stået "Maja B".
Nu syntes jeg der skulle noget nyt til. 
Det ville jo være lige til højrebenet og bruge Tam_tam_, da det er navnet på bloggen og det var det jeg brugte, da jeg lavede mit afgangsprojekt på Teko for snart 6 år siden.
Men der er jo noget med en meget fin taburet, som hedder "Tam Tam".
Så det er i stedet blevet til "Hönse" og så et logo i stedet for tekst.
Båndet jeg har trykt på, var lige det der lå nærmest, men der kan jo trykkes på hvad som helst eller direkte i tøjet.

Stempelt har jeg lavet af viskelæder, efter Puk´s metode.

Et lille fif, lav din egen simple "stempelpude" af en grydesvamp og tekstilmaling, det fungere fortrinligt.

Behøver jeg at sige det fedt at være på barsel, eller fik jeg råbt klart og tydeligt mellem linjerne.
Nu skal jeg bare i gang med at sy.

12 kommentarer:

  1. Det ser fedt ud. Du er så kreativ :)

    SvarSlet
  2. De er bare rigtig fine! God ide:)

    SvarSlet
  3. Fedt.Stramt.Enkelt.Udtryksfuldt.

    SvarSlet
  4. Super fedt! Især med det svenske ö.

    SvarSlet
  5. Og så tænker man også lidt på hønsestrik (eller er det bare mig?)
    Super fint design!
    Mia

    SvarSlet
  6. Hvor er det fedt Maja! Super cool navn!

    KH Tine

    SvarSlet
  7. du er sprængfyldt med gode ideer. det ser fedt ud- endnu en gang!

    SvarSlet
  8. Tak, er meget glad for i syntes om det...;)

    SvarSlet
  9. Ja det er FEDT at være på barsel.. Fine mærker:-)

    SvarSlet
  10. Det ser rigtig fedt ud.. Kh Christina

    SvarSlet