Copyright: Maja Bang

20111106

Fest_med_folkeren_


Det var en speciel oplevelse at blive sat tilbage til ens skoleår, mine var fra 84-95.
Facebook live på en måde


Der var stemmer man havde glemt, der blev grinet, sagt gudeee kan I huske dengang...
Hils på gamle lærer, som dengang var på vores alder, og meget voksne!!

Og så blev der festet igennem, for mit vedkomne holdt jeg den kørende på fire soda-bajer og to kopper kaffe, jeg skulle jo hjem og amme, men det var en god fest alligevel.
Tak for en hyggelig aften!

2 kommentarer:

  1. åh, jeg har snart sådan én fest tilgode. og jeg ved ikke rigtig, om jeg skal krumme tæer allerede nu eller juble. var der mest bedst eller akavet? og passer det virkelig, at klassens klovn stadig er på samme måde osv.? ;)

    SvarSlet
  2. Linda: Jeg kan godt forstå hvad du mener. Klassens klovn er ikke nødvendigvis stadig på samme måde, men bliver måske denne aften fastholdt lidt i den rolle, da det er sådan man husker ham/hende...og sådan tror jeg lidt det gælder hele vejen rundt. Men det var en rigtig god aften, som jeg bestemt ikke vil have været foruden og det var bestemt ikke akavet.

    SvarSlet