Copyright: Maja Bang

20111124

At_ose_af _overskud_










Jeg har haft besøg af en veninde som også er på barsel, har bagt boller efter denne opskrift. Men byttet halvdelen af melet ud med ølandshvede, det blev de ikke mindre gode af.

-Og hvilket overskud, ingen ved jo at jeg stod op fem minutter før hun kom altså kl 9.30!!
Men dejligt med en veninde som ikke kigger skævt til joggingbukser og morgenhår.
Sådan ser jeg iøvrigt stadig ud her lige inden spisetid.

Og hvis man læser med hos Rappedikke, så behøver alt ikke være så perfekt, som det ser ud til her på bloggen.
For hvis man skal rydde op og gøre rent dagen lang, hvordan skal man så få tid til alt det sjove...?

Opskriften har jeg vist her på bloggen for et par år siden. Men her er den igen.

2 kommentarer:

  1. Tricket er jo at have overskud til at bage boller 5 min før der kommer gæster. Bare det, at der er hjemmebag er overskud i min bog - også med morgenhår!
    Kh. Mia

    SvarSlet
  2. uhmmm det lyder lækkert!! Og nu vi har fået ovn igen er der vist ingen undskylning!!

    Kh

    SvarSlet