Copyright: Maja Bang

20101228

_Et_år_er_gået_



For et år siden skrev jeg for alvor det første indlæg på min blog. Et år er gået, det har været jul igen. Billedet er fra det indlæg, men det kunne ligeså godt været taget i år.
Det skal dog ikke forståes, som om tiden har stået stille, langt fra.

Det har været et spændende år, hvor en ny spændende verden er åbent sig for mig, både her på bloggen, men også i den "virkelige" verden.
Jeg har nemlig fået gang i mine hænder igen.
Med stor inspiration fra alle jer, som jeg troligt læser med hos.

Tænk jer, jeg har haft næsten 5 år, hvor alt min kreativitet, blev formidlet ud gennem en computer.
Hvor alle mine kreative ting har været pakket ned i kasser gemt væk på et loft
Nu er det hele heldigvis fundet frem igen.

Så tak fordi I blogger!
Godt Nytår til jer alle.
//Maja B

5 kommentarer:

  1. Og tak til dig for gode kommentarer og inspirerende billeder!
    Tillykke med 1 års fødselsdagen.

    SvarSlet
  2. Selv tak! Tillykke med det første år, og godt nytår :)

    SvarSlet
  3. Så fint skrevet...tillykke med de 1år på bloggen. elsker dine billeder.
    smil,

    SvarSlet
  4. Tillykke med jubilæet. Jeg husker faktisk dit første indlæg. Det var kort tid inden, at jeg selv fik taget mig sammen til at starte min egen blog :)
    Godt nytår...

    SvarSlet
  5. Tak og Godt nytår til jer også..;))

    SvarSlet